7.6.10

Min far.







4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah PM, du är en modig man!! Men det har du ju varit sedan barnsben. Du följer din känsla och bjuder på dig själv. Så även här, i dessa härliga porträtt, som för mig som känner dig väl ger ytterligare en dimension.

Verkligen coolt!! Fint plåtat Emma!! Porträtt, och i svartvitt när det är som bäst. Med skärpa, uttryck, gråskala och en mustig svärta. Personligt, är ordet!!

Va rädda om varandra och ha en skön sommar, ni Lindbladh'are.....

//Peter

E M M A F O T O sa...

Haha, det är min far det! Sådan far sådan dotter, hehe.

Tack så jättemycket. Jag är otroligt nöjd med dessa bilderna!

Detsamma peter!

/ Emma

Maria G Nilsson sa...

Sjukt fint Emma!!
Va du är duktig!

Var det du och din kompis som reggade er och sen lämnade oss för den otroligt tråkiga stämning som råder på forumet?
Hoppas du är nöjd med årets konserter.
Kram kram

E M M A F O T O sa...

Tack så mycket Maria!

Japp, det var vi. Vi tyckte det blev lite väl negativt...
Jag är supernöjd! Var på fyra st, alla lika bra!
kram kram